Friday, 11 May 2012

Mini Giveaway by CikHannah : Jom Jejalan



klik banner untuk join

LOKASI percutian sesuai utk Hannah & family.

1.

PADANG BESAR , PERLIS
memang best , senang nak cari homestay, hotel atau tempat penginapan.
dah alang-alang pergi Padang Besar boleh singgah Gua Kelam .
sesuai untuk yg suka ber shopping

2.

PANGKOR ISLAND , PERAK

boleh menikmati pantau yg lawa , nanti boleh singgah Lumut , Teluk Batik ,Teluk Senangin dll
ni sesuai bagi yg sukakan pantai dan laut .

keistimewaan 
blog Scarfsweethoney pada pandangan saya

1. background putih yang memudahkan pengunjung melihat warna tudung dgn jelas.
2. sidebar yg tak terlalu padat .
3.header yg ringkas dan lawa .
4.Tutorial yg mudah . thanks atas tutorial shawls tu .
5.Tak berat . heheh ada sesetngah blog nak bukak amik masa yg lama . blog scarfsweethoney tak lama pun kejap je tau .




1 comment:

  1. SLM SIS..sila bg nama & alamat kat http://cikharty88.blogspot.com/2012/05/attentions.html utk sy hantar keychain yg sis dpt sbb join GA sy nih..TQ

    ReplyDelete