Wednesday, 25 April 2012

"Contest ILove MyParents" by Iza



Kenapa korang sayang Ibu dan Ayah korang?
sebab mak ayah saya banyak berkorban demi saya dan adik beradik. penat lelah cari duit siang malam
tak mengira panas atau hujan . selalu memberikan yg terbaik saja kepada saya . memberikan saya kasih 
sayang yg cukup ,serta pendidikan sebagai bekalan masa depan .tanpa ibu bapa saya tak akan menjejak kaki di bumi ini .

Rasa-rasa, apa hadiah yang paling berharga untuk parents korang?
Al-Fatihah bagi arwah ayah saya. saya percaya setiap ibu bapa mahu anak mereka
berjaya di dunia dan akhirat . hadiah yg bermakna bagi mereka pada pendapat saya
ialah kita hargai jasa mereka dan melayan mereka dengan baik pada hari tua mereka.
kita tak mungkin dapat membalas jasa mereka , jika kita mampu dan berusaha memberi mereka 
kegembiraan itu pun sudah memadai bagi mereka.

para sponsors yg baik :)

No comments:

Post a Comment